مجموعه فرهنگی تبلیغی النبا العظیم

مجموعة النبأ العظیم للثقافة و التبلیغ

مجموعه فرهنگی تبلیغی النبا العظیم

مجموعة النبأ العظیم للثقافة و التبلیغ

مجموعه فرهنگی تبلیغی النبا العظیم

گروه فرهنگی تبلیغی النبا العظیم
مجموعة النبأ العظیم للثقافة و الترویج
Promotional Cultural Group alnabaolazim

النبا العظیم

 

 امیرالمؤمنین(ع)، بزرگ‌ترین خبرِ عالم است.

این خبرِ بزرگ و نبأِ عظیم، در آینده تاریخ ظاهر خواهد شد.

 

 آیت الله سید محمدمهدی میرباقری:

«هر خبری که در این دنیا هست و آنچه از عالم غیب آمده است، به امیرالمؤمنین (ع) بر می‌گردد؛ «مَا لِلَّهِ‏ عَزَّ وَ جَلَّ آیَةٌ هِیَ أَکْبَرُ مِنِّی‏ وَ لَا لِلَّهِ مِنْ نَبَإٍ أَعْظَمُ مِنِّی».
آیه‌ای و خبری بالاتر از وجود مقدس امیرالمومنین(ع) نیست.

 

اگر خبری از عالم غیب آمده _ که ما باید بکوشیم تا باخبر بشویم _ آن خبر، امیرالمومنین(ع) است. انسان باید به نحوی دست به ساحت ایشان برساند تا از آن اخبار غیبی مطلع بشود.

 

بخشی از این نبأ عظیم در دنیا ظاهر می‌شود؛ چه قبل از ظهور و رجعت و چه بعد از آن. البته عده‌ای معدود هستند که از حجاب‌های ظلمانی عبور می‌کنند و نور امیرالمؤمنین(ع) برای آنها در قلبشان ظاهر می‌شود، ولی مابقی، مثل ما که خورشید را از پشت ابر در روزهای ابری می‌بینیم، تنها از ورای حجاب می‌توانند این حقیقت را درک بکنند و این نبأ غیبی را مطلع بشوند و به حقیقت توحید راه پیدا کنند.

 

زمانی که حجاب کنار می‌رود و حضرت بدون حجاب در عالم ظهور پیدا می‌کنند، آن‌وقت ان‌شاء الله امکان برخورداری از ولایت حضرت و معرفت حضرت و این نعمت الهی فراهم می‌شود. 

 

طلوعی که در شب میلاد امیرالمومنین(ع) اتفاق افتاده، درواقع آغاز ظهور ایشان در عالم دنیاست که ان‌شاءالله این ظهور ادامه پیدا می‌کند تا دوره رجعت که دوباره امیرالمومنین(ع) برمی‌گردند...».
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی